Jornades Formatives per a la Defensa Jurídica del Medi Ambient,

Activitats  -

Ens complau informar-vos que el Fons de Defensa Ambiental (FDA) organitza, per setè any consecutiu, les Jornades Formatives per a la Defensa Jurídica del Medi Ambient, que tindran lloc del 4 de novembre al 2 de desembre.

Les jornades es faran de manera presencial a la seu de DEPANA (C/ Sant Salvador, 97, Barcelona), però també es podran seguir en línia en casos justificats.

Aquestes sessions són organitzades per l'FDA, en col·laboració amb la Clínica de Dret Ambiental de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, l'Institut de Drets Humans de Catalunya, DEPANA, l'Ajuntament de Barcelona, l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i la Generalitat de Catalunya. Estan adreçades a totes aquelles persones interessades a aprendre com utilitzar les eines jurídiques per a la defensa del medi ambient.

Durant les jornades s'exposaran els canals de participació ciutadana per defensar el medi ambient i se'n promourà l'ús.

Inscripció i preus

Podeu inscriure-us enviant un correu a: fda@fonsdedefensaambiental.org abans del 31 d'octubre.

• Preu: 15 € per a estudiants i membres d'entitats mediambientals
  • Preu públic general: 25 €

També disposem de 5 beques. Si hi esteu interessats, podeu sol·licitar-les escrivint a la mateixa adreça de correu electrònic.

Programa complet

Podeu consultar el programa detallat de les jornades seguint aquest enllaç.

No deixeu escapar aquesta oportunitat per aprendre i implicar-vos en la protecció del nostre entorn!

Esperem comptar amb la vostra participació.

Atentament,

Fons de Defensa Ambiental (FDA)

INSCRIPCIONS(ELIMINAR)

Elements relacionats